Üniversitemiz Bilişim ve Enformasyon Topluluğu tarafından 'Kütüphane Haftası' kapsamında çeşitli dernekler, sponsorlar ve 11 üniversiteden öğrenci toplulukları ile birlikte 30 Mart-3 Nisan 2021 tarihinde çevrim içi çeşitli etkinlikler düzenledi.
İlk etkinlik 30 Mart tarihinde öğrencilerin sunumuyla müzik dinletisi olarak gerçekleştirdi.
31 Mart tarihinde öğrencilere yapılan anket sonucu belirlenen 3 kütüphaneli film yorumlandı ve tartışıldı
1 Nisan’da ise Kütüphane’de ''Sahibinden Anı Öyküler'' adlı kitabın hazırlayanı Bülent Yılmaz ile söyleşi yapıldı.
2 Nisan’da açıklanan “Salgın Döneminde Kütüphaneler” temalı fotoğraf yarışması sonuçları paylaşıldı.
3 Nisan'da KAHOOT bilgi yarışması yapıldı.
Topluluğumuz tarafından düzenlenen bu etkinlik hem üniversitemiz hem de üniversite dışı öğrencilerden büyük ilgi gördü.